piątek, 15 czerwca 2012

Wymianka w stylu shabby chic

W ostatnim dniu przyjmowania zgłoszeń dopisałam się do zabawy wymiankowej organizowanej przez reni. Zadanie polegało na przygotowaniu niespodzianki w stylu shabby chic i "dokonaniu" wymiany w wylosowanych parach.
Miałam szczęście i prawdziwą przyjemność trafić na Snow. Nie miałyśmy okazji wcześniej się poznać, z tym większą ciekawością zajrzałam na bloga mojej wymiankowej "pary", co i Wam polecam! Prace Snow zrobiły na mnie duże wrażenie i nie mogłam się doczekać efektu naszej wymianki. W końcu - jest! Paczka z niespodzianką! A w środku...



Lusterko z przetarciami, woskowane - po prostu bomba! Ucieszyłam się jak dziecko. Ja w takim stylu nie dekupażowałam, choć przedmioty postarzone w ten sposób podziwiałam na różnych wnętrzarskich blogach. Snow, dziękuję!





W paczce były jeszcze przydasie oraz słodkości - w przypadku tych ostatnich czasownik "były" jest jak najbardziej na miejscu;)



Pora na moją część wymianki - Gdy zajrzałam na bloga Snow, mój pierwotny pomysł musiał ulec zmianie. Nie bardzo chciałam tak doskonale dekupażującej osobie wysyłać... dekupażowego dzieła!
Wykombinowałam w końcu wieczny kalendarz w formie notesu. O idei wiecznego kalendarza pisałam więcej TU.
A oto kalendarz dla lubiącej biel i czującej miętę do mięty;) Snow.





Są serwetki i perełki, więc kalendarz/notes zgłaszam na Wyzwanie #6 na blogu Rapakivi;)



Wnętrze i karty kalendarza:





Do kalendarza dołączyłam przydasie i słodkości - mam nadzieję, że się przydały;)

Pozdrawiam serdecznie Snow oraz reni! Dziękuję za moc miłych wrażeń!

10 komentarzy:

  1. Wspaniała wymiana - nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna wymianka:)
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój? Mój osobisty, prywatny kalendarz bierze udział w wyzwaniu??? No to nie ma bata, jest najlepszy z najlepszych!!!:)))))
    Ale przyznam Ci się ze skruchą, ze on już wcale nie mój jest :( Wzbudził taki zachwyt u mojej córki, że zwyczajnie mi go ukradła i zapakowała do walizki, a następnie wywiozła do Andaluzji z komentarzem, ze tylko w takim może zapisywać szczęśliwe momenty swego życia..... No i wcięło :)) Zostały zdjęcia, którymi się lada moment pochwalę na blogu. To była fantastyczna wymianka:)) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kalendarz, bardzo delikatny i dopieszczony :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusiu maryjo... ten kalendarz jest przecudowny....

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwialam już Wasze cudne prace na blogu Reni. Udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko kochana! Zakochałam się w Twoich cudach! Kalendarz prześliczny! Aż mi słów brakuje...
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna romantyczna kartka! Cudna, biżuteryjna! Dziękujemy serdecznie za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kalendarz. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...