wtorek, 5 lutego 2013

SZAGA 02/2013

Intensywne kolory i metaliczne (metalowe) elementy zdominowały lutowe spotkanie SZAGA 02/2013!

W atmosferze ochów i achów (weraph dotarła do nas ze swoimi koralikowymi dziełami) oraz przy kanonadzie mlasków (cabola upiekła szarlotkę), powstały kartki na bazie metalicznych papierów, z metalowymi elementami oraz z mocnymi kolorami.
Mapki, jakie wylosowaliśmy, jednym pomogły, innym mniej :)

I choć na niektórych (totalnie się dziś nie ogarniałam z pracą:/ ) trzeba było dziś trochę poczekać, to każda z nas zdążyła skończyć swoją pracę;)

Poniżej moje dzieło. Prace pozostałych uczestników spotkania znajdziecie na "szagowym" profilu na FB. Zapraszamy!


I my w (prawie) całej okazałości:


Niepowtarzalna kartko, Groszku, weraph, blueagato i cabolu serdecznie dziękuję za wzajemne "natychanie" się do pracy :)


A w piątek, 8 lutego, SZAGA POMAGA - w bardzo licznej grupie stworzymy "Podarunki od serca" - kto ciekaw, niech zagląda tu lub na "szagowy" profil na FB!

1 komentarz:

  1. A ja tylko westchnę - a buuuuu.. nawet wciąż mam spakowane pudełko, które miałam ze sobą zabrać.. I mapkę zrobiłam...
    A buuuu....
    Co za miesiąc mi szyki popsuje? No co???? Przecież ja chcę.....
    :(((

    PS. Pomarudziłam sobie, ale kartkę wypadałoby pochwalić.... Śliczna, ale tego różu za dużo - jak można tyle tego koloru w jednej pracy użyć?! A taka ładna była ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...