niedziela, 21 kwietnia 2013

SZAGA 04/2013

Łapiąc trochę internetowej łączności ze światem (zmiana operatora odbija nam się niezłą czkawką!) nadrabiam spore zaległości. Przede wszystkim - SZAGOWE spotkanie! W dodatku u mnie! Dziewczyny i chłopacy dawno już opublikowali swoje relacje - czas na moją :)
By ostatecznie skusić wiosnę (udało się!) zaproponowałam wykonanie kartki z wiankiem. Inspirować miał nas kazikowy "Baranek"! Klimat, tekst, przesłanie. Cokolwiek.

Byłam tak zaaferowana gośćmi, że moja kartka powstawała z prawdziwym trudem i mozołem. W dodatku Kazik pozostał milczący - zapomniałam poprosić, by zaśpiewał swój fantastyczny unplagdowy koncert ;) Uff, rola gospodyni nie jest łatwa;) Teraz czekam na kolejne spotkanie, które już po pierwszym długim majowym weekendzie.



To nie koniec na dziś - upajam się dostępem do netu i będę jeszcze publikować ostatnie artystyczne wyczyny. Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Szkoda, że mnie tam nie było... :(

    Szkoda, że Cię wczoraj tu nie było... :(

    PS. Kartki ciekawe, chyba Niepowtarzalnej Kartki przypadła mi najbardziej do gustu, choć i Caboli wzrok mój przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...