środa, 12 października 2016

Dzień pełen magii // Magic Day

Hej! W ramach inspiracji dla Piątek Trzynastego, przygotowałam na dziś LO - coraz bardziej podoba mi się ta forma dokumentowania wspomnień :) Zdjęcie zrobione zostało w ubiegłym roku w czasie świątecznego koncertu pianistycznego mojej starszej córki. To był dzień pełen wzruszeń, pełen magii. Nowa kolekcja papierów Piątek Trzynastego idealnie pasowała do wspomnienia tamtego dnia - jest po prostu absolutnie wyjątkowa!  

Hi! Today I would like to show you my newest LO. I really like this form of documenting memories :) The photo was taken last year during my older daughter's Christmas piano concert. It was a day full of emotion, full of magic. The new collection of Piątek Trzynastego perfectly fits the memories of that day. It is just absolutely amazing!








Użyłam: // I used:

http://piatek13.pl/pl/c/NOWOSC-2016-SWIATECZNE-ZYCZENIA/120/2 http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-kart-do-journalingu-Swiateczne-zyczenia%2C-3x4-/141 http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-kart-do-journalingu-Swiateczne-zyczenia%2C-6x4-/142  http://piatek13.pl/pl/p/Arkusz-z-elementami-do-wycinania-Swiateczne-zyczenia%2C-6x12-/143 http://piatek13.pl/pl/c/2015-Kolory/112



Pozdrawiam serdecznie!
Best regards!

http://www.p13.com.pl/search/label/Bligu


27 komentarzy:

  1. Piękne LO, bardzo ciepłe w odbiorze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż poczułam nadchodzącą zimę.. śliczne LO

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO , ja jeszcze nie próbuję robić LO choć muszę przyznać ,że jest to świetna forma dokumentowania wspomnień , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne, takie delikatne i pastelowe. Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło tak magicznie! Po prostu pięknie. Świetne kolory, warstwy, dodatki...
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap, cudna kompozycja po przekątnej, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne LO, jest w nim coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne LO ja niestety nie umiem ich robić

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście śliczna, magiczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca :)
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny! Cieszy oczy, kiedy się patrzy w Wasze radosne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak Lo to super forma dokumentowania wspomnień a Ty robisz to świetnie. Piękny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne LO... takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne LO i słodkie dzieciaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W odbiorze bardzo klimatyczny, ciepły i pełen miłości scrap:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. i ta praca też jest utrzymana w magicznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczny dzień, magiczne LO... rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie oprawiłaś to wspomnienie. Będzie super pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja Droga! Twoje prace zawsze mnie zachwycały, ale to co ostatnio wyczyniasz z LO-sami powala! Dlatego będę musiała częściej zaglądać do Ciebie, a najlepiej to w realu ;)to dopiero będą doznania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...